lagu aku mula rindu


Verse Am Dm Ku tahu tak mungkin kan bersama G C Ku tahu diniya kita berbeza Am Dm Cukuplah aku memendam rasa G C Cukuplah sampai disini saja F Apakah salahku G E Terus diperguna cinta. Top Songs By Hez Hazmi.


Raya Kita Jaga Kita Kapten Baju Hitam Hitam Lirik

Lirik Lagu Aku Mula Rindu - Hez Hazmi Biarlah waktu terus berlalu Biarkan hatiku yang terluka Ku mahu hanya kan lah dirimu Tiada-tiada yang kedua Apakah salahku Terus diperguna cinta Aku mula rindu-rindu dalam hati Aku jika sayang-sayang.

. 015517Aku muda rindu-rindu dalam hati 015931Aku jika sayang sayang sepenuhnya 020332Jangan engkau pergi jangan engkau jauh 020728Dari hati 021174 022792Aku muda rindu-rindu dalam hati 023175Aku jika sayang sayang sepenuhnya 023620Jangan engkau pergi jangan engkau jauh 024053Dari hati 024354 024474Aku. Available on iTunes and all streaming platfor. Semoga lagu tersebut bisa menghibur anda.

Danny Yal dan Hez Hazmi menyanyi berduet lagu cover pendek versi TikTok iaitu Aku Mula Rindu daripada Hez HazmiIni merupakan video nyanyian duet pertama bua. Apakah Salahku Terus Diperguna cinta. Listen to Aku Mula Rindu - Single by Hez Hazmi on Apple Music.

Hez Hazmi Song 2017. Lyrics Aku Mula Rindu. Hilang Cintaku Hez Hazmi.

Biarlah Waktu terus berlalu Biarkan Hatiku yang terluka Ku Mahu hanya kan lah dirimu Tiada Tiada yang kedua. Lirik Lagu Hez Hazmi - Aku Mula Rindu Biarlah waktu terus berlalu Biarkan hatiku yang terluka Ku mahu hanya kan lah dirimu Tiada-tiada yang kedua Apakah salahku Terus diperguna cinta Aku mula rindu-rindu dalam hati Aku jikalau sayang-sayang sepenuhnya Jangan engkau pergi jangan engkau jauh. Aku mula rindu rindu dalam hati Aku jika sayang sayang sepenuhnya Jangan engkau pergi.

Apakah Salahku Terus Diperguna cinta. F Apakah salahku G E Terus diperguna cinta. Kau Bukan UntukKu Hez Hazmi.

Tiada tiada yang kedua Apakah salahku Terus diperguna cinta Aku mula rindu-rindu dalam hati Aku jika sayang-sayang sepenuhnya Jangan engkau pergi Jangan engkau jauh Dari hati Aku mula rindu-rindu dalam hati Aku jika. Stream songs including Aku Mula Rindu. Please share this video and not to download or re-upload.

Biarlah waktu terus berlalu Biarkan hatiku yang terluka Ku mahu hanya kan lah dirimu. Hez Hazmi performing his new single AKU MULA RINDU. Available on iTunes and all streaming platfor.

Listen to Aku Mula Rindu on Spotify. Biarlah Waktu terus berlalu Biarkan Hatiku yang terluka Ku Mahu hanya kan lah dirimu Tiada Tiada yang kedua. Lirik Lagu Aku Mula Rindu Hez Hazmi.

These cookies are necessary for the service to function and cannot be switched off in our systems. Aku Mula Rindu - Single. They are usually only set in response to actions made by you which amount to a request for services such as setting your privacy preferences logging in or filling in forms.

Hez Hazmi performing his new single AKU MULA RINDU. Apakah Salahku Terus Diperguna cinta. Lirik Lagu Aku Mula Rindu Hez Hazmi.

Please share this video and not to download or re-upload. Dm G Aku mula rindu-rindu Dalam hati C F Aku ijka sayang-sayang spenuhnya Dm Em Jangan engkau epergi jangan engkau Am jauh dari hati. Dm C Dm Am Am Dm Biarlah waktu terus berlalu G C Biarkan hatiku yang terluka Am Dm Ku mahu hanya kan lah dirimu G C Tiada-tiada yang kedua.

Aku Mula Rindu adalah lagu single dari Hez Hazmi yang mempunyai Nama Penuh Muhammad Hazmi Nadzim Hamdan kelahiran Kuala Lumpur Malaysia 10 Februari 1992 ialah seorang Penyanyi penulis lirik dan komposer. Lirik Lagu Aku Mula Rindu Hez Hazmi. Berikut Lirik lagu Aku Mula Rindu dari Hez Hazmi.

Biarlah Waktu terus berlalu Biarkan Hatiku yang terluka Ku Mahu hanya kan lah dirimu Tiada Tiada yang kedua. Lagu galau ini ditulis langsung oleh sang vokalis yaitu Rian. Aku mula rindu rindu dalam hati Aku jika sayang sayang sepenuhnya Jangan engkau pergi.

1 day agoSalah satu lagu yang mereka populerkan adalah lagu Rindu Setengah Mati. Hez Hazmi - Aku Mula Rindu Chord. Aku mula rindu rindu dalam hati Aku jika sayang sayang sepenuhnya Jangan engkau pergi.

OST Sekali Aku Jatuh Cinta Selasa Band - Tetap Dirimu Ofiicial Lyric Video. Get up to 3 months free. SUBSCRIBEHez Hazmi - AKU MULA RINDU REMIXLAGU TERBARU.

Dicipta dengan Karaoke Sing. Play full songs with Apple Music. Aku Mula Rindu Hez Hazmi.

Dm G Aku mula rindu rindu dalam hati C F Aku jika sayang sayang sepenuhnya Dm Em Jangan engkau pergi jangan engkau jauh Am. Termasuk dalam album Perjalanan 2009 dan album kompilasi Live Acoustic ABBEY RD 2020 di bawah ini adalah chord dan lirik lagu Rindu Setengah Mati yang bisa kamu mainkan.


Lirik Lagu Twinkle Twinkle Little Star Dan Artinya Lirik Lagu Wonder Lagu


Aktsir Bidzikrillah أ ك ث ر ب ذ ك ر الله Teks Arab Latin Teks Latin Blog


Pin Di Lirik Lagu Indonesia


Pin Di Brainfood


Pin On Sastra


Molek Salammusik Lirik


Pin On Quotes Ndl


Lirik Lagu Galaksi Rindu Oleh Salammusik Galaksi Lagu Lirik Lagu


Pin Di Lirik Religi


Boboiboy Kuasa 3 Ilustrasi Karakter Animasi Kartun


Quotes Kata Kata Indah Kata Kata Kata Kata Motivasi


Pin Di Web Pixer


Pin Di Lirik Lagu Indonesia


Quotes Kata Kata Bahagia Kutipan Pelajaran Hidup Kutipan Buku


Lirik Lagu Bukan Salah Jodoh Adriansyah Martin Lirik Lagu Lirik Lagu


Lirik Lagu Tuhan Tolonglah Aku The Truth Ft Aniq Muhai Lirik Lagu Lagu Lirik


Lirik Lagu Terlalu Banyak Bacot Boorcay Feat Dandy Barakati Lirik Lagu Dandy Lagu


Pengambis Rindu Music Video Lyrics Chart Achievements And Insights Top 40 Songs Music Videos Music Charts


Pin Di Lirik Malaysia

Related : lagu aku mula rindu.